Jazeker! We bespreken graag de mogelijkheden voor jou als marketeer of CRO’er om onze software voor jouw klanten in te zetten. Een dergelijk partnership zetten we al vaker in.
Neem contact met ons op via dit formulier of stuur een mailtje naar info@onmarc.nl voor een kop koffie.
Dat hangt erg af van hoeveel exits je nu hebt en wat de gemiddelde bezoeker je waard is. Met de juiste bezoekers helpt namelijk een klein beetje exits voorkomen al best veel. Doorgaans rekenen we zo’n 10k pageviews per maand als ondergrens.Benieuwd naar de mogelijkheden voor jou? Doe de berekening.
Bij OnMarc zijn we graag ambitieus natuurlijk, maar we beloven geen luchtkastelen. Die berekening is gebaseerd op ervaringscijfers. Zo weten we hoeveel procent van je exits we waarschijnlijk kunnen herkennen. Daarnaast gaan we ervanuit dat je, met de juiste interventie of personalisatie, toch zo’n 15-30% van je herkende exits moet kunnen behouden.Natuurlijk hangt dat dus erg af van hoe creatief we samen zijn in het bedenken van de juiste content daarvoor. Ook ben je natuurlijk afhankelijk van waar je Retain gebruikt: alleen goede leads zijn de moeite van behouden waard.
In principe overal waar jij exits wilt voorkomen. Maar: niet iedere exit kun je binnenhouden, dus de locatie is wel van belang. Bezoekers die in een funnel of checkout context exitgedrag vertonen, zijn de moeite wel waard omdat ze al over aankoop nadenken. Bouncers op een homepage proberen binnen te houden, kan lastig zijn. We adviseren Retain dus vooral op plekken waar je een concrete CTA in zicht hebt.
Probeer anders de berekening eens met een van je funnel- of checkout processen.
Ja, onze software werkt zowel op mobiel als tablet. De mobiele prestaties blijven iets achter bij de desktop-variant. Daarom werken we momenteel aan een dedicated mobile versie.
Op de hoogte blijven? Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Hoe jij wilt! We hebben een aantal standaard pop-ups (zgn. modals) klaarliggen die we op een paar punten voor je kunnen customizen. Dat zit standaard inbegrepen bij ons product.Maar daarnaast kunnen we ook helemaal nieuwe personalisaties voor je kunnen maken, of je kunt zelf nieuwe content aanleveren. In principe werken we met JavaScript of XHTML templates om je webpagina aan te passen. Daarmee kun je dus naast pop-ups, ook andere aanpassingen uitvoeren. Zo kun je ervoor kiezen andere banners te personaliseren, een kortingscode te highlighten of een tekst aan te passen.
Daarnaast kun je zelfs onderscheid maken tussen verschillende exitgroepen: een beetje exitkans wil je misschien subtieler personaliseren dan iemand die al bijna vertrekt. Kortom, er is van alles mogelijk.
MarcSense Retain kan geheel in lijn met jouw privacy voorwaarden werken. We adviseren Retain sowieso alleen te instrumenteren bij een volledige opt-in. Daarnaast verwerkt Retain geen persoonsgegevens en zijn de voorspellingen ook niet meer door een persoon te herleiden. De data van Retain wordt ook anoniem verwerkt.
Dat kan zeker, maar we adviseren ons alleen daar te instrumenteren, waar je ook exits wilt gaan voorkomen. Daarnaast is het verstandig om ons alleen bij volledige opt-in en alleen op de juiste device types (Desktop) te plaatsen, om dataverkeer te beperken. Dat scheelt ook in je kosten.
MarcSense Retain komt met eigen collectie. Je hoeft dus geen eigen software te hebben om ons model te voeden met mouseovers of clicks. Deze instrumentatie bestaat uit het toevoegen van een enkele regel JavaScript, in de vorm van een script-tag, in de relevante pagina’s.Mocht je willen meepraten over het aanbrengen van eigen data, neem dan contact op via info@onmarc.nl.
We adviseren daarnaast om ons alleen te instrumenteren op pagina’s waarop je met exit aan de slag wil. Dat scheelt dataverkeer en daarmee kosten.
Bekijk wat we over jou weten